امیری: استقلال برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کند/ حق‌مان در دربی باخت نبود

بهرام امیری معاون باشگاه استقلال پس از قرعه‌کشی جام حذفی و رویارویی این تیم با نساجی در مرحله نیمه‌نهایی، گفت:جام حذفی جام شگفتی‌هاست و همه مراحل سخت است و دیروز پارس جنوبی برابر ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. با توجه به اینکه تک بازی است نمی‌توان گفت که کدام قرعه راحت و کدام سخت است.نساجی تیم خوب و پرطرفداری است و با وجود اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، آنها هم تماشاگر خواهند داشت ولی ما برای قهرمانی می‌جنگیم و اینکه بر اساس قرعه به کدام تیم بخوریم برای استقلال فرقی ندارد. امیدواریم با درایت ساپینتو و تلاش و همت بازیکنان به فینال راه پیدا کنیم.

امیری درباره دربی احتمالی در فینال اظهار داشت: در دربی قبلی هم حق استقلال باخت نبود و استقلال به اذعان کارشناسان از نظر داوری خیلی ضربه خورده است، اگر اشتباهات داوری در بازی قبل نبود و آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد ولی در جام حذفی جبران خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره کری‌خوانی علیرضا بیرانوند، تصریح کرد:کاری به صحبت‌های بیرانوند ندارم اما ما برای قهرمانی جام حذفی تلاش می‌کنیم و امیدوارم حق به حق‌دار برسد. البته هنوز هم در لیگ خودمان را مدعی می‌دانیم و منتظریم از کوچک‌ترین لغزش استفاده کنیم و دوباره به صدر جدول برگردیم.

امیری درباره شایعه هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال به دلیل پرداخت نشدن بدهی‌های این تیم، گفت: این خبر یک شیطنت بود، بدهی‌ها در مرحله پرداخت است، پول پادوانی هم هنوز به حسابش واریز نشده ولی پول در اختیار کارگزار است. به هر حال پرداخت پول یک سری تشریفات دارد، کارهای پرداخت بدهی احمد موسوی هم انجام شده است، چون موسوی رای کمیته وضعیت را داشت باید کارهای حقوقی را انجام بدهیم و اینطور نیست که باشگاه نخواهد پرداخت کند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با مساعدت‌های صورت گرفته بزرگترین بدهی باشگاه استقلال در زمان کمی که کریمی سرپرست باشگاه شد، پرداخت شد و مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دیگر تهدیدمان نمی‌کند و حل شد.

گفت:درباره آسیا قرار شد صحبت نکنیم، تیم حقوقی پیگیر است و نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که علیه باشگاه استقلال استفاده شود، تیم حقوقی کاملا مسائل را رصد می‌کند و امیدواریم بتوانند دل هواداران را شاد کنند.